Akmal Haziq's Family

By: mama haziq

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 4-Jul-2006 06:58 Email | Share | | Bookmark
Menu lunch untuk hari ini....

utk mama
utk abah
Penat masak ni....


Sunday, 2-Jul-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Super"Haziq" muahahaha

superman baring dulu
pastu duduk
ok...kita start 'terbang' pulak
View all 12 photos...

Dah lama tak pergi Alamanda. Masuk RS nampak baju Superman ni. Beria-ia dia soh mama beli. Balik rumah terus pakai untuk tidur. Mmg gelak sakan ar tgk baju nih. Ada kain 'terbang' kat belakang tu okay lagi...yg tak tahan tu...ada sependa kat luar tuh...adoiiilla..mmg lawak tgk baju ni. Jgn kata mama je yg gelak...Haziq sendiri pun gelak jugak kekekeke


Friday, 30-Jun-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Sepetang bersama Haziq

bwk kete la konon2 tu
buai laju2
 
View all 9 photos...
Sebelum nak balik rumah, Haziq ajak mama dia singgah taman mainan belakang umah wan nih. Kesian punya pasal bawak ler sekejap. Ada ler dalam 1/2 jam dia kat taman nih. Elok nak balik jer tiba2 Haziq jatuh. Nak berdiri pun melayang2 je badan. Rope2nya anak mama ni dah demam. Tanpa membuang masa, mama terus bawak haziq pi klinik. Nasib baik sekejap je dah kebah..kalau tidak..mau 'bercuti' lagi dia sampai hari Isnin


Tuesday, 27-Jun-2006 01:27 Email | Share | | Bookmark
Merajuk

kita tak nak kawan adik min lagi
ermmm...ermmm...
mama...abg haziq buat huk..huk..
View all 5 photos...


Baru lepas gaduh dgn Yasmin. Sekejap je..x sampai 5 minit pun..lepas tu baik balik

Lokasi tempat kejadian : Kat umah lama Wan
Waktu kejadian : Seminggu lepas WC mula


Monday, 26-Jun-2006 03:25 Email | Share | | Bookmark
Superman Returns



Nantikan kemunculannya


[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net